Wednesday, November 24, 2010

6th meeting - 2 bucks in the basket!

1. Admin dan MD lazimnya adalah orang terawal yang sampai. Sebagai pembuka tirai, busking 2 orang dulu manakala Jebon menjadi cameraman.

2. Semakin lama ahli semakin ramai yang hadir. Surprisingly, audience pun boleh tahan juga semalam walaupun keesokkan hari adalah hari bekerja. Mungkin disebabkan cuti sekolah kot. Macam biasa dikalangan audience, ada yang mengambil gambar dan ada yang mengambil video untuk koleksi peribadi.

3. Akhirnya 21 orang telah menghadirkan diri. Tahniah! sekaligus menjadikan meeting kali ini adalah yang paling ramai. Ramai muka2 baru yang begitu menunjukkan minat. Apapun, minat sahaja tidak mencukupi tanpa ada komitmen.

4. Dalam briefing ringkas, MD menyarankan agar selepas ini kemungkinan kita akan mengadakan di sekitar 'hotspot' Muar. Antaranya bus-stand Pagoh, Wetex Parade atau mungkin dataran Tangkak bertujuan mempromosikan kumpulan.

5. Keadaan semakin hangat dan rancak apabila sampai ke penghujung. Kehadiran dua orang pelancong asing dari US yang begitu sporting turut sama menyanyikan lagu "Sweet Child O' Mine".

Dan pertama kalinya mencatat sejarah apabila dalam bakul 'sumbangan' terdapat dua keping duit US Dollar bernilai USD1 setiap satu!!!!


No comments:

Post a Comment